joi, 5 mai 2011

Sub masca obezitatii

Cum te simti tu cu tine? Ce-ti spune corpul tau ?
- Nu stiu, sunt grasa, foarte grasa, dar nu am fost mereu asa. Am fost o femeie de talie medie, niciodata manechin, nici chiar cand masurile mele erau 92-60-90.  Dar cred ca am intors spatele acestei probleme, m-am cufundat in munca si am satisfactii.

Iti sunt suficiente satisfactiile profesionale? Te simti implinita?
- Acum incep sa realizez ca odata implinita aceasta nevoie incep sa apara si alte nevoi. Cred ca acum vreau sa scot la iveala femeia din mine. Privesc inapoi si ma intreb de ce ani de zile nu am fost atenta la mine. Desigur ca am observat cresterea in greutate, doar aveam nevoie de haine mai largi. Acum  articulatiile striga dupa ajutor. Am fost la farmacie si am cumparat Artrostop, dar stiu ca pastilele singure nu ma ajuta.

Ai cerut ajutor? Crezi ca ai nevoie de ajutor specializat?
- Da, am nevoie si am discutat deja cu un nutritionist, dar cred ca e mai mult de atat. Sunt capabila sa urmez o dieta, pot sa slabesc, dar asta nu ma ajuta sa inteleg unde am fost pana acum . De ce nu am fost cu mine? De ce nu am fost atenta la mine.  Am mai fost la psiholog, la psihoterapeut, iar dupa fiecare sedinta mi se facea ingrozitor de frig si foame. Chiar langa cabinet, la iesire era o gogoserie-patiserie. Imi cumparam intotdeauna 2 placinte  sau  2 gogosi , in functie de care erau mai fierbinti. Insa intotdeauna 2.
Ieri vorbeam cu o prietena despre faptul ca nu se simte ok in prezenta barbatilor care-i plac si in timp ce o ascultam m-am vazut pe mine avand forma unui paralelipiped dreptunghic, iar deasupra capul mobil si vesel. Accentul a cazut pe muchii si pe unghiuri ( colturi). Niciodata nu m-am gandit la mine ca la un obiect contondent si nici nu mi-am imaginat ca pot fi atat de colturoasa in relatii.

Ce-ti spune asta?
-Nu stiu, ma gandesc ca poate de aceea sunt singura.

Iti doresti sa schimbi asta?
-Daca vreau sa am o relatie? Uffffff  Acum ca intrebi imi dau seama ca imi este greu sa raspund , dar pot sa-ti povestesc visul de azi noapte.
M-am visat dezbracata, imi adunam lucrurile urma sa merg la baie. In baie un barbat, parea sa fie cineva din trecutul meu. Am asteptat sa iasa, urmam eu . Barbatul s-a apropiat de mine, i-am spus a nu indraznesti si am pus dusul fierbinte pe el. S-a dus in pat , si-a pus plapuma pe cap si a adormit.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu